Sunday, September 9, 2007

Wolleyball in Puerto Rico

Niet echt een flatteuze foto van me op de blogsite van Patrik Falstrom. Wat ik me herinner is dat midden in de volleybalwedstrijd Milton Mueller (de man in het midden) tegen me riep "I have a cold, I have to go". Kwam me zeer apart over voor een middag met een verzengende hitte (35graden+) en een vochtigheidsgehalte van 99,9%. Gelukkig dat het veld langzaam door het tij werd opgevreten omdat het midden op het strand lag, dat gaf wat frisse opspatters. Toen ik het voorval later vertelde aan anderen snapte ik dat hij een CALL had ipv een cold. Milton is dan ook een heel druk bezette professor van Syracuse University met veel publicaties en een zwabberige balopslag (zal wel samenhangen). Er staan nog veel meer foto's in de archieven van Patrik, waaronder deze uitspatting met mojitos, die ik wat kleiner weergeef, omdat ik de 'adult policy' van google/blogspot nog niet zo goed ken. Let vooral even op het 'werkbruin' (bruin hoofd, wit lichaam omdat dat gevangen blijft in een pak, versus het 'vakantiebruin' cq. houthakkersbruin. Misschien dat uren verweking in de poolbar ook meehielpen. ... en deze ook zeer vleiende foto, die vraagt naar uitdieping van die intelligente karaktertrekken, foto dissimuleren heeft geen zin,.. dat zou 'politique de austruche' betekenen (struis ... ) want vroeg of laat popt ie toch wel op ergens op het internet. MARK MY WORDS: Over 5 jaar bestaat het begrip privacy niet meer. Not really my words maar van een collega/relatie Bart Schermer van ECP en die zei iets genuanceerder: "Over twintig jaar bestaat privacy niet meer. En over 25 jaar bestaat het recht op privacy niet meer"

No comments: